7 תשובות
נראלי שכן
אני התפטרתי ממקום העבודה שלי וחזרתי אחרי חצי שנה בערך, זאת הייתה מסעדה ולא הייתי צריכה להתראיין או ללמוד שוב תפריט
אין חוקים לזה, תלוי בהחלטה של מנהל המקום
יכול להיות גם שאותו המנהל לא יחזיר אותך לעבודה (קורה למשל במקדונלדס שאם אתה מתפטר לרוב לא תוכל לחזור לעבוד שם)
שואל השאלה:
חח מה? למה
חח מה? למה
אנונימית
אם לא היו מרוצים ממך (עבדת לא טוב/לא יעיל) או שהתפטרת אחרי קצת זמן אז הם לא יעסיקו אותך שוב כדי שלא תתפטרי להם שוב אחרי קצת זמן/תעשי להם שטויות
כל מקום והבחירה שלו, יש מקומות שיקבלו אותך ישר, אם זאת, במקדונלדס מחוייבים להתחיל הכל מחדש בכל פעם שחוזרים לעבודה, לא משנה מה הסיבה, גם אם הייתה מנהל סניף 4 שנים וחזרת אחרי חצי שנה מההתפטרות אתה מתחיל הכל מחדש
באותו הנושא: