אני מאוד רוצה להיות פרמדיקית בצב"א, יש לי דפ"ר 70, פרופיל 82, קב"א 53, ציוני יום המאה מעולים (אין שום דבר מתחת ל3 ויש פעמיים 5 והרבה 4) אבל הצב"א לא נותן לי! הם שלחו לי את ההודעה הבאה: מלש"ב/ית יקר/ה, פנייתך בנושא בקשה למיון פרמדיקים נקלטה במערכת ונבחנה על ידי הגורמים הרלוונטיים. לאחר בחינה, בקשתך נשללה. מהבחינה עלה כי מכלול נתוניך/נתונייך האישיים אינו תואם לדרישות התפקיד, תוצאות ראיון המאבחן/ת בצו הראשון נמוך מהנדרש ליעד, ולכן הוחלט לשלול את בקשתך. המשך הליך גיוס נעים!
אני לא מבינה למה.. מישהו יכול לעזור לי בבקשה? למישהו יש קשרים?