5 תשובות
זה סבבה בהתחשב בעובדה שקמת מאוחר
זה ממש כלום
זה נחמד נורא, אבל תלוי, מתי את מתכוונת ללכת לישון? כי אם זה הכל להיום אז זה דיי קצת..
אנונימית
שואל השאלה:
^אני לא אוכל עוד
^אני לא אוכל עוד
אנונימית
הייתי אומרת שזה קצת... תוסיפי עוד ירקות
באותו הנושא: