5 תשובות
לא נראלי כי אז איך השיחות וכל הדברים שעל הסים פעלו ?
ואיך גיבית תמונות וכאלה
ואיך גיבית תמונות וכאלה
לא הגיוני. יכול להיות שכשפתחת הסים נפל ולא שמת לב?
לא הגיוני
בלי שים אי אפשר לעשות כלום
יש מצב שהפלת אותו כשפתחת את המחסה שלו
בלי שים אי אפשר לעשות כלום
יש מצב שהפלת אותו כשפתחת את המחסה שלו
מה? סים זה מספר טלפון .. לא התקשרת ולא היית בווצטפ 4 שנים? אם כן, אז כן.
מה? לא
באותו הנושא: