7 תשובות
כן
לא, את יכולה לכתוב אבל ערב טוב זה נשמע יותר טוב כזה ונחמד לא יודע.
תרשום את זה מנמחדות כזה כן
לא תכתבי ערב טוב
אם היה 9:30 או אחרי אפילו אז היית כותבת סליחה על השעה כי בדרך כלל יש להם ילדים קטנים
אם היה 9:30 או אחרי אפילו אז היית כותבת סליחה על השעה כי בדרך כלל יש להם ילדים קטנים
אין צורך תרשום ערב טוב
כן
שואל השאלה:
בכל מקרה המורה סיננה אותי :)
בכל מקרה המורה סיננה אותי :)
אנונימית
באותו הנושא: