11 תשובות
אני גם הייתי מתבאסת
לדעתי אתה צודק זה באמת לא פייר אבל אין לך מה לעשות עם זה. דבק איתו
זה מבאס אבל בטח יש לו שיקולים ולפחות הוא נתן לך מתנה אומרים תודה גם על זהה
אבל מן הסתם שזה מבאס
אם אתה רוצה טלפון אחר תדבר עם ההורים שלך ותבדוק כמה הם מוכנים להוציא על טלפון ואם זה לא מספיק לטלפון שאתה רוצה תחסוך ותשלים בעצמך
גם אני עשיתי ככה זה לקח חודש בערך לחסוך אבל שווה את זה
לדעתי אתה די צודק אבל מצד שני זה הבת מצווה שלה, תנסה לבקש את זה בזמן אחר כי אז אתה תצא אנוכי, למרות שזה לא אנוכי אבל זה יראה ככה לאחרים כי הם לא יודעים את כל הסיטואציה
אתה צודק, ההורים אולי יבינו ויקנו לך. תנסה לשכנע אותם לקנות לך אייפון 11, המון אומרים שהוא אפילו יותר טוב מ13 עובדה פעם תמיד ישר קנו את האייפון החדש עכשיו הרוב נשארים עם ה11 שלהם. זה עולה בסביבות 1800 שקל, תבקש מהם ותסביר להם עד כמה שזה לא פייר
שואל השאלה:
הקטע זה שהוא גם אמר לי "היא הולכת לבית ספר היא צריכה אייפון וגורדן וכל זה" ואני אומר כאילו איזה בית ספר הילדה ביסודי היא לא יכולה להוציא את הטלפון בזמן בית ספר אפילו מה אתה מזיין את השכל וזה מעצבן אותי ברמות
תבינו אני יכול בכיף לקנות אייפון 13, אני עובד בשביל הכסף שלי וחסכתי קצת אבל באמת שזה מבאס אותי
אתה צודק, אבל גם יכול להיות שפעם היה לו קצת יותר קשה מבחינה כלכלית להוציא עכשיו 5000 שקלים על מתנה ואו שהוא יותר אוהב את אחותך או שהוא מרגיש שהיא צריכה את זה יותר מבחינה חברתית או משהו כזה. בכל מקרה אתה 100% צודק
שואל השאלה:
זה לא היה ככה
אף פעם לא היה לו קשה כלכלית הוא באמת סוגשל מנהל עסק מצליח והכל תמיד פיקס אצלו וזה גם לא היה לפני המון זמן (חגגתי בר מצווה אחרי 13) לפני חודשיים בערך
אוי זה נורא מבאס ואני לגמרי מבינה אותה, אי אפשר לשלוט בהחלטות של אנשים אחרים ולפעמים זה נורא מעצבן.
תחשוב על זה ככה, אם אתה תצליח להרוויח טלפון לבד זה יהיה הרבה יותר טוב, זה יכין אותך לעולם, לא מקבלים כל הזמן מתנות, וחוץ מזה ההישג יהיה שווה את זה, לא תרגיש טוב עם עצמך?
ככה לומדים לא להיות מפונקים
נ.ב- גם לי יש a51 אח איזה טלפון נאמן, עד שכמעט הרגתי אותו עד הסוף.
שואל השאלה:
טלפון בסדר עד שהוא קורס כל 5 דקות
הוא סבבה לגמרי אבל באמת שהוא מיושן כבר
נמאס ממנו
שואל השאלה:
אני ממש רוצה לקנות את זה עם כל הכסף שעבדתי בשבילו אבל זה מתסכל שאני חוסך ועובד שנה אם לא יותר כשאחותי מקבלת את זה בבום