10 תשובות
בצדק, חבל שההורים שלי לא שמרנים כמו שלך כאילו אני הכי אוהב את ההורים שלי בעולם אבל הדבר היחיד הוא שהם די תומכים בליברליות מוגזמת ואני מעדיף שמרנות
שואל השאלה:
זה לא כזה כיף אין לי חברים לא מהקיבוץ/בית ספר
מה הקשר
שואל השאלה:
אני אמורה לספר להם מי זה קודם כול
הייתי נוסע איתם ואומר שיוצא עם חברים/חברות ואחריי תקופה שתביני שזה יותר "רציני" הייתי מספר
שואל השאלה:
לא אין בכלל תחבצ והם גם לא יתנו לי לנסוע לבד
למה מינוס?
נמצא במצב דומה לשלך אין בכלל תחבצ ?
יופי אז אל תפתחי איתו קשר
הורים יודעים מה טוב
שואל השאלה:
לא אמרתי להם עדיין