7 תשובות
תגידי לה שזה רק דגים וכל מה שצריך זה להאכיל ולנקות אקווריום
לא קשה לגידול
שזה משהו שישמח אותך ויוכל לתרום לך המון
תגידי לה שזה מרגיע אותך וזה לא דורש מאמץ
שואל השאלה:
ואני מטפלת בדגים שאצל אבא שלי ממש טוב הם בריאים וחזקים
למה שתרצה דגים, כמו שמאסטר אוגווי אומר: "אם ריח של דג אתה מוצא, פתח תדלת ותגיד שאתה יוצא"
לאיים עליה