3 תשובות
הצרת את המדים? אם כן, אז כנראה שהצרת שיהיה יפה ולא נוח.
בתקופה שהייתי שוחרת, לא הצרתי עד הסוף והייתי היחידה שמסוגלת לשבת ולא לסבול מהמדים.

אם לא הצרת, קחי מידה גדולה יותר ותצרי אותם ככה שיהיה נוח.
המדים בשוחרות לא שונים מהמדים בצבא
שואל השאלה:
הצרתי אותם אבל לא כזה שהם צמודים ברגל
אנונימית
תקחי מידה מעל ותצרי