5 תשובות
נראה לי שבאנגלית
אני מניחה שהחוקרים שחיים שם מדברים ביניהם בשפה האנגלית, אין שם תושבים "רגילים"
קרחונית
יומני היה קר
יומני היה קר
אנונימית
אני לא חושבת שגרים שם אנשים כנראה שזה רק חוקרים שמדברים באנגלית
שפת דובוני אכפת לי צפוניים במהדורה מוגבלת
באותו הנושא: