3 תשובות
שואל השאלה:
^שלחו לי שאלון של תלפיות ואני לא פוסל את האופציה, אם הלמידה נחשבת חלק מהשירות כמו שאמרת אז זה מעולה!
מה שהפחיד אותי זה להשתחרר בגיל 30 אבל אם זה רק 9 שנים שירות הכל כולל הכל זה קצת פחות מאיים
אנונימי
שואל השאלה:
אני מאמין שבאזרחות יש לי יכולת להצליח גם בלי זה... אבל בעיקרון תלפיות זה לא ממש הבחירה מספר אחת שלי, אני הייתי מעדיף לעסוק בתחום התקשוב והמחשבים בצבא, אבל אין לי יחידות במחשבים לכן זה לא אפשרי.
אני פרופיל 97 ככה שכל תפקיד שהוא לא קרבי יתקבל בברכה, אני די נואש
אנונימי
שואל השאלה:
^הייתי שמח אבל אני לא יכול, בבית הספר שלי אין מגמת מחשבים ככה שאין לי יחידות מחשבים.
הפרופיל שלי הוא 97 אז אני חייב יחידות מחשבים בשביל זה
אנונימי