8 תשובות
חחח כי את ממש חיה בסרט שהוא צריך לממן אותך
את באמת נשמעת מפונקת כמו שאמר צאי תחפשי עבודה
למה שהוא ישלם לך על כל השיעורי נהיגה זה מלא כסף
תציעי לו שישלם לפחות על שיעורי הנהיגה ולא על שום דבר אחר - בגדים, בילויים וכדומה את תשלמי על עצמך באמצעות הכסף שלך אבל שיעורי נהיגה היות וזה מאוד יקר ואת לא תספיקי לחסוך בזמן אז תבקשי שיממן כדי שתוכלי להספיק לפני הצבא - ובעתיד את תחזירי לו את הכסף.
הולכים לאמא ואם זה לא עוזר מבקשים לשלם חצי
שואל השאלה:
הוא אב חד הורי אני לא מכירה אותה ולא בקשר איתה
נטשה אחרי הלידה
אנונימית
אז קשוח
תבקשי לשלם חצי חצי כנראה רוצה להרגיל אותך שאת צריכה להיות עצמאית
יש לך אחים גדולים? הוא מימן להם?
אני לא מצדיקה אותו אבל יש לו כל זכות להגיד לך את זה.
את יכולה להתחיל לעבוד עד הגיוס ולחסוך מהמשכורת של הצבא כמה שאת יכולה ואז לעשות רישיון תוך כדי הצבא.
לממן רישיון זה פריבילגיה שההורים לא תמיד יכולים או רוצים לעשות.
תנסי להרוויח כמה שאת יכולה ולהבין שהכסף של ההורים שלך הוא לא הכסף שלך ורק שגדלים מבינים כמה זה שווה לממן דברים לעצמך.
אצלי ההורים שלי הפסיקו לממן אותי בגיל 17 והתחלתי לעבוד כדי לממן דברים שרציתי.
פשוט תשני את הדרך חשיבה שלך ותתחילי לחשוב כמו בוגרת ולא מתבגרת כי את כבר עוד מעט לא תהיי כזאת
אנונימית
אני חושבת שהוא חצי צודק
תנסי ליצור פשרה
להגיד לו שאת תמצאי עבודה ושתשמחי אם תוכלו לשלם חצי חצי
בינתיים תתחילי חצי מהלימודים על חשבונו ואת החצי השני תממני בעצמך
תסבירי לו שאת תתחילי, ושישלם לך או לפחות יעזור רק לתשלום על שיעורי נהיגה ולא מעבר
את השאר תוכלי לחסוך ולקנות לעצמך