6 תשובות
אם אין לך שום דבר ללבוש בכלל, אז תבקשי. ותקני דברים זולים ולא משהו יקר
בושם לדעתי את יכולה לחכות עם זה
לגבי נעליים אם אין לך בכלל נעליים אז לגיטימי שתצטרכי לקנות
וגינסים כנל, אם אין לך בכלל גינסים אז תבקשי ותקני במבצע
אז אולי תקני את הדברים שרצית במחיר הכי זול שתמצאי ואז תתחילי להרוויח כסף ולעבוד
ואז תחזירי להם את הסכום של מה שקנית
תחפשי חנויות יד שניה באיזור שלך. אפשר לחזור משם עם הר שלם של דברים בזול.
בושם זה שצת מותרות אבל הנעליים תבקשי רק את הגינסים והנעליים. בושם זה קצת מותרות ומשהו שאפשר לחכות איתו לחודש הבא לדעתי.
אנונימית
לדעתי תתפשרי על אחד מהם ותנסי למתן (לדומגא לקנות לא יותר מידי גינסים ובמקום בושם לבנתיים מבשם גוף)ֶ בכל אופן תראי אם יש לך נעליים אחרות שמלכולכות ותנסי לנקות אותן במקום לקנות חדש