5 תשובות
יכול להיות בין כמה ימים לשבוע וחצי שבועיים
מאמינה שבגג שבוע
מאמינה שבגג שבוע
אם היא בדואר ישראל את צריכה כבר לקחת..
בין שבועיים לשנתיים, תקווי לטוב.
שואל השאלה:
אבל לא שלחו לי הודעה לקחת,רק ראיתי במעקב שזה בדואר ישראל
אבל לא שלחו לי הודעה לקחת,רק ראיתי במעקב שזה בדואר ישראל
זה עם משלוח לבית/לאיזור כלשהו? או שאת אוספת מהדואר?
אם את אוספת מהדואר תנסי ללכת מחר לראות מה עם החבילה
אם את אוספת מהדואר תנסי ללכת מחר לראות מה עם החבילה
באותו הנושא: