10 תשובות
חושבת שכן
לא
אנונימית
בחיפה?כן חושבת
שואל השאלה:
^^ יש מצב להסביר?
^^ יש מצב להסביר?
אנונימית
שואל השאלה:
^ ליד חיפה
^ ליד חיפה
אנונימית
כן
כתוב בגוגל שיש שם 0 אחוז ישראלים אז לא יודעת עדיף שלא
כןכן כל האנשים בדליית אל כרמל מקסימים ויש כנאפה טעים
שואל השאלה:
תודה לכולם אני עכשיו כאן והמקום כמו וילה ממש גדולה ויפה עם בריכה פרטית וכולם פה ממש נחמדים
תודה לכולם אני עכשיו כאן והמקום כמו וילה ממש גדולה ויפה עם בריכה פרטית וכולם פה ממש נחמדים
אנונימית
אמרתי לך
באותו הנושא: