10 תשובות
חושבת שכן
לא
אנונימית
בחיפה?כן חושבת
שואל השאלה:
^^ יש מצב להסביר?
אנונימית
שואל השאלה:
^ ליד חיפה
אנונימית
כן
כתוב בגוגל שיש שם 0 אחוז ישראלים אז לא יודעת עדיף שלא
כןכן כל האנשים בדליית אל כרמל מקסימים ויש כנאפה טעים
שואל השאלה:
תודה לכולם אני עכשיו כאן והמקום כמו וילה ממש גדולה ויפה עם בריכה פרטית וכולם פה ממש נחמדים
אנונימית
אמרתי לך