4 תשובות
כן לא צריך עוד משהו לפי מה שידוע לי
אבל לא נראה לי שאתה חייב לעשות לפני, את כל הבדיקות יעשו לך כבר שם
למרות שעדיף לפני כי בצבא הבדיקות קפדניות יותר
רק תביא שאלון רפואי מלא וחתום
ואבחון דידקטי מלא
אין בדיקות דם בצו הראשון.
הדקירות היחידות שתקבל זה בבקום ביום הגיוס שלך אחת באצבע ועוד שתיים שלושה חיסונים
אנונימית
שואל השאלה:
מה זה אבחון דידקטי?
אנונימי
דם וראייה לא בהכרח,

אבחון דידקטי זה אם עברת איזה שהוא אבחון להפרעות לימודיות וכו'.
באותו הנושא: