5 תשובות
שואל השאלה:
כבר קרה לי פעם אחת שיצא שדיברתי באינטרנט אם פדופיל
כבר קרה לי פעם אחת שיצא שדיברתי באינטרנט אם פדופיל
אנונימית
שואל השאלה:
ולא סיפרתי לה בסוף היא גילתה אבל לא היה לה אכפת
ולא סיפרתי לה בסוף היא גילתה אבל לא היה לה אכפת
אנונימית
שואל השאלה:
אבל הקבוצה הזאת אם 30+ ילדים אז אני לא יודעת לגבי זה מה להגיד
אבל הקבוצה הזאת אם 30+ ילדים אז אני לא יודעת לגבי זה מה להגיד
אנונימית
שואל השאלה:
לא מפחיד אותי אם קורא מצב שיש פדופיל
סיבות הסיבות
לא מפחיד אותי אם קורא מצב שיש פדופיל
סיבות הסיבות
אנונימית
תשמעי אני לא יודע בת כמה את אבל אחותי הקטנה גם עברה דברים תזהרי באינטרנט ותשתפי את אמא שלך אם היא מגוננת ממש ותעשה מזה ביג דיל תבקשי ממנה לדאוג אבל לא להגזים אם אי אפשר לדבר איתה מבחינת סופר התגוננות תוותרי ותקווי לטוב ביותר אמא של האקסית שלי ככה וזה מפחיד אם אץ מתחץ לגיל 12 אני בעצמי ממליץ לך לצאת משם ולמחוק טיקטוק בכללי ץשמרי על עצמך ואל תשכחי זה לא נקרא שקר אם היא לא שאלה על זה
באותו הנושא: