25 תשובות
כמה מהמילארדים האלה רצו להשמיד אותנו (גרמניה ויפן איראן לבנון עיראק מצרים יוונים ירדן ויש עוד) ואנחנו מזערים ליידהם ולא הצליחו זה כבר הוכחה מספיק טובה
שואל השאלה:
אהבת חינם!!
הם לא הצליחו כי אחרים הגנו עליכם, מה הקשר בדיוק?
אהבת חינם!!
הם לא הצליחו כי אחרים הגנו עליכם, מה הקשר בדיוק?
כי יהלומים יש מעט....
כי אנחנו העם המובחר
רציני ששת הימים כול צבאות הערב מצרים ירדן סוריה לבנון כולם ביחיד לא קיבלנו עזרה מאף אחד רק בורא עולם..
שואה רק אחרי חמש שנים בואו ועזרו לנו פתואם בואו ועזרו לנו? זה הכל ניסים ששרדו בכלל אנשים אחרי השנים האלה
יש עוד מלא דברים כאלה
וגם לא ביטחוני יש מלא דברים למשל על זוגיות טובה בדת ושמחה...
שואה רק אחרי חמש שנים בואו ועזרו לנו פתואם בואו ועזרו לנו? זה הכל ניסים ששרדו בכלל אנשים אחרי השנים האלה
יש עוד מלא דברים כאלה
וגם לא ביטחוני יש מלא דברים למשל על זוגיות טובה בדת ושמחה...
^ אנלוגיה טובה אבל היא לא אומרת כלום.
מי שרד יותר זמן? דינוזאורים או עכברושים?
מי שרד יותר זמן? דינוזאורים או עכברושים?
אנונימי
אהבת חינם.
צבאות ערב הם צבאות חלשים מאוד. זה שישראל ניצחה הרבה מדינות זה לא אומר שזה נס, זה פשוט אומר שישראל חזקה יותר.
בשואה לא סתם באו ועזרו לנו, בעלות הברית פשוט כבשו את השטחים האלה מהגרמנים ועל הדרך שחררו את המחנות, שוב אין פה שום קשר לאלוהים.
צבאות ערב הם צבאות חלשים מאוד. זה שישראל ניצחה הרבה מדינות זה לא אומר שזה נס, זה פשוט אומר שישראל חזקה יותר.
בשואה לא סתם באו ועזרו לנו, בעלות הברית פשוט כבשו את השטחים האלה מהגרמנים ועל הדרך שחררו את המחנות, שוב אין פה שום קשר לאלוהים.
אנונימי
שאלה שנובעת מבורות בכתבים השונים של כל דת ודת.
הנצרות מתבססת על היהדות ועל יש"ו היהודי ותלמידיו היהודים בברית החדשה יש כל כך הרבה סתירות שאפשר להבין שזה לא ניתן על ידי אלוקים.
באיסלאם - האסלאם מתבסס על היהדות גם כן ועל הנצרות באיסלאם גם כן יש הרבה סתירות רבות מספור.
בנצרות יש"ו אומר ארור כל מי שלא יקיים את כל דברי ספר התורה. ו100% מהנוצרים לא מקיימים את התורה כיוון והתלמידים של יש"ו סתרו אחד את השני וניסו להמציא ברית חדשה.
באסלאם מוחמד בא ליהודים ניסה שיאמינו בו כנביא אז הכניס כמה מצוות מהיהדות הוא ראה שהיהודים לא מקבלים אותו הלך לנוצרים הציע להם שיאמינו בו הכניס כמה "מצוות" מהנצרות והם גם לא האמינו בו ואז הוא פתח במלחמה.
זה רק מראה את הבורות של שני הספרים האלה. לעומת היהדות עם ספר התנ"ך שמשם הם העתיקו ועם שישה סדרי משנה ועם גמרא ועם קבלה ומוסר וכו'. לעומת הנוצרים והמוסלמים שיש להם רק ספר אחד.
וחוץ מזה בתנ"ך משה ביקש מאלוקים שלא יעזוב את העם ויתן תורה לעמים אחרים ואלוקים הבטיח שהוא ישאר רק עם עם ישראל.
הנצרות מתבססת על היהדות ועל יש"ו היהודי ותלמידיו היהודים בברית החדשה יש כל כך הרבה סתירות שאפשר להבין שזה לא ניתן על ידי אלוקים.
באיסלאם - האסלאם מתבסס על היהדות גם כן ועל הנצרות באיסלאם גם כן יש הרבה סתירות רבות מספור.
בנצרות יש"ו אומר ארור כל מי שלא יקיים את כל דברי ספר התורה. ו100% מהנוצרים לא מקיימים את התורה כיוון והתלמידים של יש"ו סתרו אחד את השני וניסו להמציא ברית חדשה.
באסלאם מוחמד בא ליהודים ניסה שיאמינו בו כנביא אז הכניס כמה מצוות מהיהדות הוא ראה שהיהודים לא מקבלים אותו הלך לנוצרים הציע להם שיאמינו בו הכניס כמה "מצוות" מהנצרות והם גם לא האמינו בו ואז הוא פתח במלחמה.
זה רק מראה את הבורות של שני הספרים האלה. לעומת היהדות עם ספר התנ"ך שמשם הם העתיקו ועם שישה סדרי משנה ועם גמרא ועם קבלה ומוסר וכו'. לעומת הנוצרים והמוסלמים שיש להם רק ספר אחד.
וחוץ מזה בתנ"ך משה ביקש מאלוקים שלא יעזוב את העם ויתן תורה לעמים אחרים ואלוקים הבטיח שהוא ישאר רק עם עם ישראל.
שואל השאלה:
קוטף הפרחים
אבל זה רשום בספר שלכם שהוא הבטיח שלא יעזוב.
כולה ספר.
קוטף הפרחים
אבל זה רשום בספר שלכם שהוא הבטיח שלא יעזוב.
כולה ספר.
מה כולה ספר? מה את רוצה שהוא יבוא כל דור ודור ויגיד שהוא בחר בנו. זה גם כל הניסיון שיש לאדם בחיים לראות האם יאמין באלוקים והאם לא.
וחוץ מזה כתוב על יש"ו ועל מוחמד בתנ"ך: כי-יקום בקרבך נביא, או חולם חלום; ונתן אליך אות, או מופת. ג ובא האות והמופת, אשר-דיבר אליך לאמור: נלכה אחרי אלוהים אחרים, אשר לא-ידעתם--ונועבדם. ד לא תשמע, אל-דברי הנביא ההוא, או אל-חולם החלום, ההוא: כי מנסה יהוה אלוהיכם, אתכם, לדעת הישכם אוהבים את-יהוה אלוהיכם, בכל-לבבכם ובכל-נפשכם. ה אחרי יהוה אלוהיכם תלכו, ואותו תיראו; ואת-מצוותיו תשמורו ובקולו תשמעו, ואותו תעבודו ובו תדבקון. ו והנביא ההוא או חולם החלום ההוא יומת, כי דיבר-סרה על-יהוה אלוהיכם המוציא אתכם מארץ מצריים והפודך מבית עבדים--להדיחך מן-הדרך, אשר ציווך יהוה אלוהיך ללכת בה; וביערת הרע, מקרבך
וחוץ מזה כתוב על יש"ו ועל מוחמד בתנ"ך: כי-יקום בקרבך נביא, או חולם חלום; ונתן אליך אות, או מופת. ג ובא האות והמופת, אשר-דיבר אליך לאמור: נלכה אחרי אלוהים אחרים, אשר לא-ידעתם--ונועבדם. ד לא תשמע, אל-דברי הנביא ההוא, או אל-חולם החלום, ההוא: כי מנסה יהוה אלוהיכם, אתכם, לדעת הישכם אוהבים את-יהוה אלוהיכם, בכל-לבבכם ובכל-נפשכם. ה אחרי יהוה אלוהיכם תלכו, ואותו תיראו; ואת-מצוותיו תשמורו ובקולו תשמעו, ואותו תעבודו ובו תדבקון. ו והנביא ההוא או חולם החלום ההוא יומת, כי דיבר-סרה על-יהוה אלוהיכם המוציא אתכם מארץ מצריים והפודך מבית עבדים--להדיחך מן-הדרך, אשר ציווך יהוה אלוהיך ללכת בה; וביערת הרע, מקרבך
למה ? כי הם נולדו יהודים.. אם הם היו נולדים בדתות אחרות הם היו מאמינים בהם
^למה? אני לא רואה איך זו הוכחה שהיהדות נכונה.
אנונימי
גם לתורה יש המון עותקים, כל העותקים של הנצרות מבוססים על מקור אחד בלבד הוולגטה( כתבי קודש הנוצריים ) וגם הם נשמרו יפה מאוד
שוב אתה מפיץ דיסאניפורמציה, כל ספרי הנצרות מבוססים על הוולגטה וכל נוצרי מאמין מסתכל על זה בלבד ויש לזה מקור אחד, יש זרמים שמרניים וליברלים עם תפיסות שונות כמן ביהדות אבל כולם מבוססים על אותו הנחת יסוד, אם אתה לא מבין בדבר מסוים אל תוציא עליו דיבה
גם ביהדות יש ליברלים יותר ושמרנים יותר ותפיסות כאלה ואחרות כולם מבוססים אבל על אותו כתבי קודש כמו בנצרות
פעם כל העולם היה בטוח שהעולם שטוח ורק אחד חשב שהוא עגול
עמים אחרים לא קיבלו את את הספר שלהם במעמד שבו הם כולם שועמים את אלוקים, כמו שעם ישראל שמע אותו במעמד של כל הםע , מתי שהוא קיבל את התורה.
אז מה בעיה לשככנע עמים "אלקוים התגלה אלי וזה מה שהוא מסר?". תווכח איתו? אז האמינו לאותם "נביאים". במיוחד שהפיצו את האמונה בזאת בכפייה, רצחו את מי שמסרב להתנצר או להתסאלם, ומצד שני הצגי את הדת שלהם כמשהו "מוסרי" הבטחות לגן עדן וכו'. וכמבון שיש שם שטויות, למשל מסולמים מאמינים שהנאה שיש בגן עדן - זה 72 דסתולות: רואים שאין להם משוג מה הולך בגן עדן, וכל מה שהם מבינים - זה רק הנאה גשמיות בלבד. אז זה לא התחיל ממיליארדים -, אלא זה התפתחת במשך דורות. אצלנו זה התחיל מכל העם ששמע את אלוקים כל העם יחד.
אז מה בעיה לשככנע עמים "אלקוים התגלה אלי וזה מה שהוא מסר?". תווכח איתו? אז האמינו לאותם "נביאים". במיוחד שהפיצו את האמונה בזאת בכפייה, רצחו את מי שמסרב להתנצר או להתסאלם, ומצד שני הצגי את הדת שלהם כמשהו "מוסרי" הבטחות לגן עדן וכו'. וכמבון שיש שם שטויות, למשל מסולמים מאמינים שהנאה שיש בגן עדן - זה 72 דסתולות: רואים שאין להם משוג מה הולך בגן עדן, וכל מה שהם מבינים - זה רק הנאה גשמיות בלבד. אז זה לא התחיל ממיליארדים -, אלא זה התפתחת במשך דורות. אצלנו זה התחיל מכל העם ששמע את אלוקים כל העם יחד.
אנונימי
צודקים במה
^ הוא בטח מתכוון בנגוע לאמונה דתית שלהם.
אנונימי
גם יהלומים יותר נדירים מחול
מספר לא מעיד על איכות
מספר לא מעיד על איכות
פה בשאלה אתה נכנס לסדרה של הרבה שיעורי אמונה
מבטיח לך שבסטיפס אף אחד לא באמת יוכל לענות על זה
תפנה אי לאדם שמבין או לספרים טובים כאלה ואחרים
יש תשובות סמוך עליי
מבטיח לך שבסטיפס אף אחד לא באמת יוכל לענות על זה
תפנה אי לאדם שמבין או לספרים טובים כאלה ואחרים
יש תשובות סמוך עליי
^^ מחלת הסרטן יותר נדירה מצינון.
אנונימי
^וזה לא מוכיח כלום
למעשה רק עזרת להוכיח שאני צודק בזה שכמות לא מעידה על כלום
למעשה רק עזרת להוכיח שאני צודק בזה שכמות לא מעידה על כלום
נכון, כמות לא מעידה על כלום, לא טוב ולא רע.
אנונימי
למה שלא תפתח ספר ותבדוק פשוט
תחקרו אנשים
תחקרו אנשים