2 תשובות
כנראה ישלך פחד חזק מכבישים או רכבים וזה מובן לצערנו יש הרבה מקרים
אם את ממש מפחדת ברמה שמרגישה שלא יכולה לטפל בזה לבד אז ממליץ לך ללכת למטפל לזה ואם חושבת שזה לא כל כל נורא אז פשוט תעשי לך תרגילים ותחפשי בגוגל יוטיוב וכו גם סרטונים שעוזרים
בכל מקרה בהצלחה לך
ממליצה לך לנסות לטפל עם איש מקצוע כי כבישים יש בכל מקום ואת לא יכולה להתחמק מהם