6 תשובות
זה הגיוני
אומנם לא מתחברת לדרך הזאת אבל זה הגיוני
זה הגיוני וזה נורמלי וזה סבבה, בריא זה לא ממש, באף אחת מהסיטואציות שצד אחד רודף יתר על המידה, ואם לדייק בניסוח אז "מחפשת ממני את זה בזמן שאני אדיש אליה"
הגיוני
שואל השאלה:
זהו שאני שונא לחזר ולהראות עניין
אנונימי
לא יודע מעדיף לחזר אחרי הבחורה שלי
הכל נורמלי