21 תשובות
נופ
טיפה האבל
אני 1.62 למי אכפת
ברור שלא
ברור שלא
אבל??
בכל אופן אני לא מבינה למה אנשים פוסלים על גובה
אבל נניח שבסדר
למה יש בנות 1.50 שפוסלות מישהו 1.75
אפילו 1.75
בכל אופן אני לא מבינה למה אנשים פוסלים על גובה
אבל נניח שבסדר
למה יש בנות 1.50 שפוסלות מישהו 1.75
אפילו 1.75
שואל השאלה:
כי הן רוצות להגיע לו לגובה המצ*צה פשוט, זה הכל
כי הן רוצות להגיע לו לגובה המצ*צה פשוט, זה הכל
אנונימי
כן אבל רק כי אני 1.80
זה לא נמוך
לא, אומרת בתור אחת שגובה ממש משפיע עבורי ואוהבת רק 185+
לא, אני 165
הכי לא
הגובה שלך בסדר. הממוצע הישראלי הוא 1.77. אני 1.81 וזה גם לא גבוה במיוחד בחו"ל, אבל בארץ זה יותר גבוה מרוב מוחלט של הגברים שאני פוגש ברחוב. לשמחתי אני גם לא מקריח בניגוד לרוב הגברים.
אנונימי
הגברים בארץ יחסית גבוהים
אבל זה לא נמוך אני 1.61
ממש לא.
גובה מעולה(אני 1.60)
גובה מעולה(אני 1.60)
"אבל הוא 1.78"??
איך זה "אבל"??
זה לחלוטין לא נמוך
איך זה "אבל"??
זה לחלוטין לא נמוך
לא, אני 1.63
זה גבוה ממני בעשרים סנטימטרים...
למי ששם מינוסים שלי
תבדקו אותי לפני שאתם עושים מינוסי9 הממוצע הגובה הגברי הישראלי נחשב לגבוה
תבדקו אותי לפני שאתם עושים מינוסי9 הממוצע הגובה הגברי הישראלי נחשב לגבוה
לא הייתי פוסלת
לא , זה גובה מצויין