4 תשובות
די אפסי
עכשיו בדיוק עלית לחטיבה ויש עוד המון זמן ודרוש הרבה ניסיון בשביל להיות ברמה הזו.. אני גם לא בטוחה שמארוול ודיסי ימשיכו עד אז..
עכשיו בדיוק עלית לחטיבה ויש עוד המון זמן ודרוש הרבה ניסיון בשביל להיות ברמה הזו.. אני גם לא בטוחה שמארוול ודיסי ימשיכו עד אז..
סיכויים ממש נמוכים.
את עוד צעירה ויש לך את כל החיים לפנייך ולכי תדעי אולי תשני את כיוונך בעתיד, אבל אל תפסיקי לחלום!
את עוד צעירה ויש לך את כל החיים לפנייך ולכי תדעי אולי תשני את כיוונך בעתיד, אבל אל תפסיקי לחלום!
שואל השאלה:
במארוול יש מלא שחקנים.יות ממש צעירים
אבל איך לעזאזל מתחילים בזה
במארוול יש מלא שחקנים.יות ממש צעירים
אבל איך לעזאזל מתחילים בזה
אנונימית
אני לא יכולה להגיד לך מה הסיכויים והאם תזכי בהם. את תמיד יכולה לנסות. אבל אם לא תצליחי ותתייאשי ותביני שזה די אבוד את יכולה להיות שחקנית או עורכת בישראל או בכל מקום אחר בעולם.
(נ.ב זה מעולם לא מאוחר להגשים את זה)
בהצלחה 3>
(נ.ב זה מעולם לא מאוחר להגשים את זה)
בהצלחה 3>
באותו הנושא: