12 תשובות
בסנטר יש את המציאון
שואל השאלה:
מה זה המציאון?שווה ללכת לשם?
אנונימי
זה תלוי איזה סטייל אתה אוהב
אני אוהב ללבוש חולצות של להקות רוק/מטאל ויש בסנטר חנות מעולה לכל מיני דברים כאלו
המציאות זה פשוט הכל! שווה רצח ^^
המציאון
שואל השאלה:
אני מאוד אוהב אופנה באופן כללי - סגנון אוברסייז ולאחרונה יותר vintage
אנונימי
המציאון זה חנות יד2 וינטג כזה
שווה שם רצח וזול אני גם ממש אוהבת וינטג וכל זה ^
שואל השאלה:
אז לסנטר אלךך
אנונימי
עזריאלי
סנטר אם זה מה שאתה אוהב
לך לכסתרו יש בשנייהם