15 תשובות
אין תפרים ,לוקח בערך שבועיים לפי מה שאני זוכרת
שואל השאלה:
וואלה... וואי הלוואי והיה תפרים.
כמה עשית בבת אחת?
אנונימית
עקרו לי שן אחת
שואל השאלה:
למטה ?
אנונימית
שואל השאלה:
אני צריכה 4 וועליה
אנונימית
לא למעלה
שואל השאלה:
אחרי כמה ימים הצלחת לאכול די כרגיל ?
אנונימית
אוי לא מרגישים את זה אבל
שואל השאלה:
כן אני יודעת אבל אני חייבת לעשות דחוף ועכשיו חגים כזה ולא בא לי שזה ידפוק הכל.
אנונימית
אני לא כל כך זוכרת אבל לפי מה שזכור לי שבועיים בערך
שואל השאלה:
אוקי.. תודה❤❤
אנונימית
מה שכן תקני הרבה מעדנים
שואל השאלה:
נכון..
ולצחצח זה מציק ? מפחיד ?
אנונימית
למטה או למעלה את עושה את העקירה?
רוצה לעבור לפרטי?