7 תשובות
אני ישנה על הספה אבל היא בערך כמו מיטת יחיד
יחיד
מיטה וחצי 1.20
מיטת יחיד
יחיד שנפתחת לזוגית
מיטת יחיד עם כרית מעצבנת שתקועה בצד שמאל של המיטה איפה שאני שמה את הראש וזה לא נוח בעליל