19 תשובות
אז תעשי מה שבאלך עעשיו
שואל השאלה:
הם חרדים..לא מוכנים
הם חרדים..לא מוכנים
אנונימית
אז את מוזמנת לגור בבית לבד
אנונימי
כלב זה לא טיפול לנפש. אם את צריכה את זה נפשית יש פסיכולוג/פסיכיאטר.
אנונימי
שואל השאלה:
מה אתה אומר^
מה אתה אומר^
אנונימית
מה שאת שומעת
אנונימי
את בת 20 ועוד לא עברת לגור לבד?
שואל השאלה:
לא
לא
אנונימית
מבינה אותך, אני גם רציתי וזה קצת בעייתי אז לקחתי ארנבת מתוקה והיא לא פחות עוזרת לי...
את יכולה לראות אותה פה https://ibb.co/zs3rc3y
את יכולה לראות אותה פה https://ibb.co/zs3rc3y
ארנב זה אחלה
אני פשוט הבאתי כלבה הביתה גם כאבא שלי לא מסכים, עבר אולי שבוע והוא כבר התרגל אליה וגם הוא אוהב אותה עכשיו...
אני פשוט הבאתי כלבה הביתה גם כאבא שלי לא מסכים, עבר אולי שבוע והוא כבר התרגל אליה וגם הוא אוהב אותה עכשיו...
שואל השאלה:
איזה מאמיי אבבל פחות מתתחברת לארנבות:(
איזה מאמיי אבבל פחות מתתחברת לארנבות:(
אנונימית
מוכן לשדך אותך לעצמי יש לי דירה נביא כלב
אנונימי יש דווקא כלבי סיוע לאנשים שצריכים עזרה וזה כן יכול לעזור , לגבי השאלה, זו בעיה באמת קשה שהורים שלך חרדים מאוד, תסבירי להם אולי שכלב יכול לעזור להם וגם לך ושזו חיה מאוד חכמה ונאמנה
שואל השאלה:
אבל אני בת 20
אבל אני בת 20
אנונימית
תסבירי להם שנפשית את צריכה כלב. ככה היה עם הכלבה שלי והיא ככ עזרה לי אז תראי להם את מה שכתבתי ובאמת שאני מרגישה ככ טוב איתה
גם אני, אין שום אישור לזה, אבל תדעי שאם תרצי, בגיל 18 אף אחד לא יגיד לך מה לעשות
^^^אני גם לא התחברתי וזה היה בתור ברירת מחדל והיום אני לא מסוגלת לנסוע ליומיים בלעדיה..
אנונימי רוצה לשלוח תמונה?
יש רב עם כלב!
זה בסדר מבחינת היהדות כל עוד את מביאה כלב שלא מפחיד אחרים ואת מאכילה אותו לפני שאת אוכלת (כאילו שיהיה לו אוכל ולא תאכלי ותשאירי אותו רעב)
גם אני הייתי צריכה כלב מבחינה נפשית אימצנו כלבה ואני מרגישה הרבה יותר טוב זה לפעמים כן הדבר הנכון (אני דתיה/חרדית לא יודעת מה מחשיבים אותי)
כלב אמור להיות עם בנאדם התכונות שלו ככה בכוונה לא בכלוב או בכלבייה או אצל אנשים שלא רוצים אותו
תקחו כלב/ה שהוא/היא מראש מעוקרת אם זה חשוב לכם שלא יעשו בעיות עם זה כי אסור לעקר ביהדות
תראי להם את התשובה
זה בסדר מבחינת היהדות כל עוד את מביאה כלב שלא מפחיד אחרים ואת מאכילה אותו לפני שאת אוכלת (כאילו שיהיה לו אוכל ולא תאכלי ותשאירי אותו רעב)
גם אני הייתי צריכה כלב מבחינה נפשית אימצנו כלבה ואני מרגישה הרבה יותר טוב זה לפעמים כן הדבר הנכון (אני דתיה/חרדית לא יודעת מה מחשיבים אותי)
כלב אמור להיות עם בנאדם התכונות שלו ככה בכוונה לא בכלוב או בכלבייה או אצל אנשים שלא רוצים אותו
תקחו כלב/ה שהוא/היא מראש מעוקרת אם זה חשוב לכם שלא יעשו בעיות עם זה כי אסור לעקר ביהדות
תראי להם את התשובה
באותו הנושא: