5 תשובות
עדיף שלא
הגוף חייב מנוחה
לא... אל תתאמני כשאת עייפה או לא מרגישה טוב..
עדיף שלא כדי שלא תפגעי בעצמך
לישון ואז להתאמן
באותו הנושא: