27 תשובות
כן תגיד לה
לא היא סתם פדחנית שהיא עוד בכלל מכירה את השם שלך וממשיכה לדבר עלייך
כן אתה צריך להגיד לה, ואם היא תמשיך אז תמשיך כרגיל למרות שבתכלס זה לא בסדר מה שעשית לה. ועוד בגיל 13
אנונימית
להתעלם.
להבין דבר פשוט...
מי שעושה מה שהיא עושה- הוא מטומטם- מטומטמים לא מבינים כשמדברים איתם... אז.. מה עושים?
מתעלמים מהם...
הם לא שווים את הכוחות שלך ואת ההסברים שלך.
בנוסף, אלו שמאמינים לשיט הגרוע שהיא עושה- גם דפוקים ;)
וגם מהם, אתה תתעלם.
אתה זה אתה. אל תתן לאף אחד להשפיע עליך.
נ.ב אוי ויבוי לך ידידי היקר אם תלחץ על משהי לעשות משהו, בושתק.
להבין דבר פשוט...
מי שעושה מה שהיא עושה- הוא מטומטם- מטומטמים לא מבינים כשמדברים איתם... אז.. מה עושים?
מתעלמים מהם...
הם לא שווים את הכוחות שלך ואת ההסברים שלך.
בנוסף, אלו שמאמינים לשיט הגרוע שהיא עושה- גם דפוקים ;)
וגם מהם, אתה תתעלם.
אתה זה אתה. אל תתן לאף אחד להשפיע עליך.
נ.ב אוי ויבוי לך ידידי היקר אם תלחץ על משהי לעשות משהו, בושתק.
שואל השאלה:
^^
מה לא בסדר? היינו יזיזים ותאמיני לי היא הייתה בעניין פשוט פחדה והייתי ילד קטן
^^
מה לא בסדר? היינו יזיזים ותאמיני לי היא הייתה בעניין פשוט פחדה והייתי ילד קטן
אנונימי
אז פשוט תסביר לה שתפסיק את זה ואם היא ממשיכה על תתייחס. תסביר לה שהיא מביכה את עצמה.
עברו 5 שנים כבר.
עברו 5 שנים כבר.
אנונימית
הייתם יזיזים בגיל 13? מה
תדבר איתה על זה
אם היא אומרת את האמת זה כנראה מגיע לך אבל אתה יכול לדבר עם ההורים שלך שידברו עם ההורים שלה או משהו אם זה לא יעבוד לדבר טיתה
תדבר איתה על זה
אם היא אומרת את האמת זה כנראה מגיע לך אבל אתה יכול לדבר עם ההורים שלך שידברו עם ההורים שלה או משהו אם זה לא יעבוד לדבר טיתה
שואל השאלה:
^היא לא אומרת את האמת אם טיפה לחצתי עלייה לעשות דברים מעבר לנשיקה כשהיינו *יזיזים* זה לא משהו שאפשר ללכת אליו למשטרה ואין סיבה להרוסס לבן אדם את השם על משהו שקרה לפני כלכך הרבה זמן בקשר הראשון שלו עם מישהי
^היא לא אומרת את האמת אם טיפה לחצתי עלייה לעשות דברים מעבר לנשיקה כשהיינו *יזיזים* זה לא משהו שאפשר ללכת אליו למשטרה ואין סיבה להרוסס לבן אדם את השם על משהו שקרה לפני כלכך הרבה זמן בקשר הראשון שלו עם מישהי
אנונימי
אז בתכלס זה גם אשמתך, אתה זה שלחץ עליה. לא משנה בני כמה הייתם...
אנונימית
שואל השאלה:
^זה כן משנה כי הייתי ילד וזה הייתה פעם ראשונה שלי וזה לא שפגעתי בה פיזית או נפשית
^זה כן משנה כי הייתי ילד וזה הייתה פעם ראשונה שלי וזה לא שפגעתי בה פיזית או נפשית
אנונימי
טוב אין לך מה לעשות אם זה.
בא לך תגיד להורים, בא לך תגיד לה להפסיק.
תעשה מה שבא לך.
זה עדיין לא לעניין.
בא לך תגיד להורים, בא לך תגיד לה להפסיק.
תעשה מה שבא לך.
זה עדיין לא לעניין.
אנונימית
שואל השאלה:
מה זה משנה אם זה לעניין או לא היא אומרת לאנשים שאני אנס ושהיא יכולה להגיש עליי תלונה ושוב פעם זה היה לפני כמעט חמש שניים הייתי בכיתה ח
מה זה משנה אם זה לעניין או לא היא אומרת לאנשים שאני אנס ושהיא יכולה להגיש עליי תלונה ושוב פעם זה היה לפני כמעט חמש שניים הייתי בכיתה ח
אנונימי
אז תלך אתה למשטרה.
אין לה שום הוכחה ואתה בעצמך אומר שזה לא נכון..
אני לא יודעת מה יותר מצחיק אותי.
אתה או היא שעברו כבר 5 שנים ולא עזבה אותך ומספר שאתה אנס
אין לה שום הוכחה ואתה בעצמך אומר שזה לא נכון..
אני לא יודעת מה יותר מצחיק אותי.
אתה או היא שעברו כבר 5 שנים ולא עזבה אותך ומספר שאתה אנס
אנונימית
שואל השאלה:
למה אני מצחיק?
למה אני מצחיק?
אנונימי
שואל השאלה:
ונראלך אני ילך למשטרה
ונראלך אני ילך למשטרה
אנונימי
כי אני לא מבינה מה אתה מצפה שנגיד לך.
אם נגיד לך לך למשטרה או להורים שלה לא בא לך.
ואם תגיד לה להפסיק אני אישית לא חושבת שהיא תעשה את זה.
בכל זאת היא נשמעת משוגעת, היא תתחיל להגיד לכולם שאיימת אליה.
אם נגיד לך לך למשטרה או להורים שלה לא בא לך.
ואם תגיד לה להפסיק אני אישית לא חושבת שהיא תעשה את זה.
בכל זאת היא נשמעת משוגעת, היא תתחיל להגיד לכולם שאיימת אליה.
אנונימית
שואל השאלה:
אז בוקס לפנים?
אז בוקס לפנים?
אנונימי
עוד יותר גרוע חחח
אנונימית
שואל השאלה:
סתם שתדעו היא הרסה לי סיכוי עם כמעט כל מישהי אפשרית בשכבה השמועות שיש עליי מטורפות
סתם שתדעו היא הרסה לי סיכוי עם כמעט כל מישהי אפשרית בשכבה השמועות שיש עליי מטורפות
אנונימי
זה מה שאכפת לך כאילו? קודם תגרום לה שתפסיק להגיד לכולם שמועות ואז...
למרות שבתכלס אני לא בצד שלה וגם לא שלך.
שניכם יצאתם לא בסדר.
למרות שבתכלס אני לא בצד שלה וגם לא שלך.
שניכם יצאתם לא בסדר.
אנונימית
שואל השאלה:
כל סטיפס ערבים זה לזה למה את לא בצד שלי
אני הייתי בצד שלך אם היה לך ריב עם מישהו
כל סטיפס ערבים זה לזה למה את לא בצד שלי
אני הייתי בצד שלך אם היה לך ריב עם מישהו
אנונימי
אני לא ערבית אבל סבבה
אנונימית
שואל השאלה:
את לא מכירה את המשפט כל ישראל ערבים זה לזה
את לא מכירה את המשפט כל ישראל ערבים זה לזה
אנונימי
שואל השאלה:
לא ערבים העם. כאילו דואגים זה לזה
לא ערבים העם. כאילו דואגים זה לזה
אנונימי
אהה אבל גם היא, לא רק אתה.
זה לא שאני בצד שלה. אני לא בשל אף אחד מכם.
שניכם יצאתם מטומטמים.
זה לא שאני בצד שלה. אני לא בשל אף אחד מכם.
שניכם יצאתם מטומטמים.
אנונימית
שואל השאלה:
בת כמה את? סתם שואל
בת כמה את? סתם שואל
אנונימי
17
אנונימית
באותו הנושא: