9 תשובות
שואל השאלה:
יש לי מלא שאלות ולא מבין בזה, נרשמתי לאיזה משהו של הבית ספר שעדיין לא התחיל. זה נשמע מפחיד אבל באמת שווה את זה - ככה כל מי שהיה שם אמר לי.
התחלת את כל השאלונים שלהם? זה ממש מוגזם כל אחד 30 שאלות
שואל השאלה:
עדיין לא התחלתי.. בהצלחה בהכל ואולי הדרכים שלנו ייפגשו בהמשך :)
כן בהצלחה גבר
כן בטח, וואלה פתאום קצת חטפתי רגליים קרות למכינה, כאילו זה נשמע מטורף והכל אבל מלחיץ הקטע החברתי כאילו אם לא אסתדר שם
בילי קיבלת כבר את השאלונים?
שואל השאלה:
נרשמתי לכל אלה בדיוק חוץ ממיצר שלדעתי היה מאוחר מידיי שזה מוזר לי
נתראה שם?
כן אני, נרשמתי למיצר תבור גליל עליון באר אורה הנגב ומנשרים
אני בוגר מכינה, הייתי במכינה שנתיים מלאות. ציינת שיש לך מלא שאלות - מוזמן לשאול.

לגבי מה שכתבת כאן, רק אציין דבר אחד - לדחות גיוס אתה יכול יש 31.03 פרט למקרים חריגים. לחתום וויתור על מכינה אתה יכול לעשות תמיד, גם תוך כדי המכינה. אם תלך אל אפשרות של מכינה ותתחרט - יש לך מה לעשות. אם לא תלך לכיוון של מכינה ותתחרט - אין לך מה לעשות. אני מבין את החששות שלך אבל לך על זה, פשוט לך על זה. תנסה חודש אחד. לא אהבת? תחתום וויתור אבל לפחות תנסה.