5 תשובות
כן, הגיוני. כמוני, לצערי. אתה מסתיר רגשות.
כן ..זה קורה להרבה גברים
שואל השאלה:
אני באמת רגיש בצורה קצת מעל הממוצע, אני יכול לקחת ללב גם סתם דברים קטנים, כמו בחורה. (לא בקטע שוביניסטי).
זה מוזר לי איך אני כל כך ההפך כלפי חוץ, אתמול אמרתי על תינוק למשל שהוא חמוד וידידה שלי אמרה לי "מה ממתי אתה מביע רגש"
אני באמת רגיש בצורה קצת מעל הממוצע, אני יכול לקחת ללב גם סתם דברים קטנים, כמו בחורה. (לא בקטע שוביניסטי).
זה מוזר לי איך אני כל כך ההפך כלפי חוץ, אתמול אמרתי על תינוק למשל שהוא חמוד וידידה שלי אמרה לי "מה ממתי אתה מביע רגש"
אנונימי
כן גם אני ככה
ברור
אני כזאת רק באישה תבין כמה זה קשה!!!
במבט ראשון בטוחים שאני בן אדם שכלום לא אכפת לו אבל הכי אכפת לי בעולם וסבלתי מזה הרבה גם בבית ספר וגם בבית
כי הכול אפשר לעשות לי גם ככה זה יעני לא מוזיז
אני כזאת רק באישה תבין כמה זה קשה!!!
במבט ראשון בטוחים שאני בן אדם שכלום לא אכפת לו אבל הכי אכפת לי בעולם וסבלתי מזה הרבה גם בבית ספר וגם בבית
כי הכול אפשר לעשות לי גם ככה זה יעני לא מוזיז
באותו הנושא: