7 תשובות
קורס פרחי מדא- סוף כיתה ח או ממש תחילת כיתה ט, 22 שעות וזה בעיקר אונליין
קורס 60- הקורס העיקרי, אם עוברים את פרחי מדא ואז ראיון עושים את הקורס 60, לא יודעת להגיד במדויק כמה זמן הוא, בדרך כלל כמה חודשים- שנה
קורס 60- הקורס העיקרי, אם עוברים את פרחי מדא ואז ראיון עושים את הקורס 60, לא יודעת להגיד במדויק כמה זמן הוא, בדרך כלל כמה חודשים- שנה
שואל השאלה:
וכל יום או איך זה עובד?ֶ
וכל יום או איך זה עובד?ֶ
אנונימית
לא לגמרי נכון זה משתנה בין תחנות, לי היה פעמיים בשבוע כל שיעור 5 שעות^
^ אה, אוקיי
יש פרחי מדא שזה 22 שעות
אחרי החגים יש ראיון
אחרי הראיון יש קורס 60 שהוא נמשך לאורך כל כיתה ט (הוא יותר מ60 שעות אבל)
אני לא בטוחה ממש אם זה מה ששאלת אבל :))
אחרי החגים יש ראיון
אחרי הראיון יש קורס 60 שהוא נמשך לאורך כל כיתה ט (הוא יותר מ60 שעות אבל)
אני לא בטוחה ממש אם זה מה ששאלת אבל :))
שואל השאלה:
כיתה ט
כיתה ט
אנונימית
פעם בשבוע, שיעור אחר הצהריים של 4 שעות.
לקראת מבחנים, כנראה שתבואו יותר כדי לתרגל ולתגבר..
הקורס בדר"כ נמשך כל השנה.
הקורס שלי נגמר בחופש ולקראת המבחן האחרון באנו כמעט כל יום בחופש מהבוקר עד הערב לתרגל.
אבל זה לא שיעור כמו בבית ספר, זה צחוקים זה כיף הזמנו אוכל הכל, הקורס ממש חוויה וכל מי שעבר אותו יסכים איתי
כשמסיימים אותו, אם עברת את גיל 15 את יכולה להתנדב ולעשות משמרות
אם לא, אז מחכים עד גיל 15 ואז אפשר לעשות משמרות
(עניין של ביטוח לפי מה שאמרו לי)
לקראת מבחנים, כנראה שתבואו יותר כדי לתרגל ולתגבר..
הקורס בדר"כ נמשך כל השנה.
הקורס שלי נגמר בחופש ולקראת המבחן האחרון באנו כמעט כל יום בחופש מהבוקר עד הערב לתרגל.
אבל זה לא שיעור כמו בבית ספר, זה צחוקים זה כיף הזמנו אוכל הכל, הקורס ממש חוויה וכל מי שעבר אותו יסכים איתי
כשמסיימים אותו, אם עברת את גיל 15 את יכולה להתנדב ולעשות משמרות
אם לא, אז מחכים עד גיל 15 ואז אפשר לעשות משמרות
(עניין של ביטוח לפי מה שאמרו לי)
באותו הנושא: