התחברות
הרשמה
הגיוני שאני גרועה בלמרוח לעצמי לק
אבל עושה לאחרים ממש טוב?
30 בספטמבר 2022, 09:48
לק
לקים
ציפורניים
כישורים
6 תשובות
כן.
ע
עוץ לי רוץ לי
כן.
Rocket Queen
כן
ע
עלקאקספרס
כן ברור חח
ח
חרא שלי1
כן
כמוני חחח
Katherine Pierce
כןן
M
Maya__23
באותו הנושא:
זה הגיוני שבגלל בית הספר אני מרגישה שאני גרועה בהכל?
הגיוני שאני אוהבת להכאיב לעצמי בזמן שאני מא*ננת?
זה הגיוני שאני יןדעת שהסדרה אהובה עליי גרועה וקרינגית והיא עדיין האהובה עליי?
זה הגיוני שאני חושבת שאני כותבת יפה ואחרי יומיים אני חושבת שאני כותבת גרוע?? איך להיות יותר בטוחה בעצמי?
הגיוני שאני מרשה לעצמי להתחיל ולסיים קשר עם בנים כמה שאני רוצה?
הגיוני שכל פעם שאני נזכר בה מרוח לי חיוך דבילי על הפרצוף?
זה הגיוני שאני לא משתמשת באינסטגרם כי אני גרועה בכל הקטע הזה של רשתות חברתיות??
איך זה הגיוני שאני מקבלת ציונים טובים באנגלית ובעברית אני גרועה?
הגיוני שאני מרגיש שאני נכנע לעצמי?
זה מוזר שאני אומרת לעצמי שאני גרועה אם אני לא מציירת כדי לתת לעצמי מוטיבציה לצייר??
נראה לכם הגיוני שאני בת 21 עובדת ומשלמת הכול לעצמי חוץ מזה שאני גרה עם ההורים