9 תשובות
ישנה קוראת ספר משחקת עם אחותי
הולכים לישון
משחקים עם המשפחה, מטיילים, קוראים ספרים, נחים
ישנה בעיקר
קוראת
הולך לבני עקיבא
קוראים ספר וישנים
כאילו זה מה שהייתי עושה אם הייתי שומרת
וואי פעם אחת שמרתי שבת כי הייתי אצל דודים שלי במנצסטר והם דתיים אז שמרתי כדי לכבד והיה כל כך משעמםם אז פשוט הסתובבנו קצת וקראתי זה כל מה שעשיתיי
יש המון מה לעשות
לקרוא, לשחק, לישון... ללכת לסניף אם אתם בגיל :(
עוד כל מיני דברים