10 תשובות
בני כמה הגורים? הוא יכול לאכול כבר אוכל מוצק? הוא נראה בן חודש?
אנונימית
שואל השאלה:
הוא גור אחד אין לו אחים והוא נראה לי כמו פחות משבוע אפילו
הוא גור אחד אין לו אחים והוא נראה לי כמו פחות משבוע אפילו
אוי..אז הוא חייב את החלב של אמא שלו או חלב מהוטרינר, הוא עדיין לא יכול לאכול לבד אם הוא רק בן שבוע זאת אחריות אם תקחי אותו תצטרכי לקנות לו מטרנה מיוחדת לחתולים בשבילו ולהאכיל אותו כל 3 שעות, וצריך גם לטפוח להם למטה בעכוז כמה טפיחות עדינות עם מגבונים עד שיצא להם קקי, אני יודעת נשמע מגעיל אבל אמא שלהם עושה את זה כדי לעזור להם ביציאות
אנונימית
שואל השאלה:
אני יודעת והקטע שאני לא יודעת אם אמא שלו בכלל באה אליו הוא בעצמו נראה לי עוד לא הולך בכלל הוא פצפוני מה לעשות?
אני יודעת והקטע שאני לא יודעת אם אמא שלו בכלל באה אליו הוא בעצמו נראה לי עוד לא הולך בכלל הוא פצפוני מה לעשות?
שואל השאלה:
אין לי בעיה לקנות לו חלב ולאמץ אותו אני מתה על חיות אבל אני לא יודעת אם הוא באמת נטוש
אין לי בעיה לקנות לו חלב ולאמץ אותו אני מתה על חיות אבל אני לא יודעת אם הוא באמת נטוש
אז את צריכה להחליט מהר אם הוא נטוש כי גורים פחות משבוע אוכלים כל 3 שעות ואם אין לו אמא הוא יגווע ברעב אם תמשכי את הזמן מדי ואם את צודקת הוא לא אכל כמה יום או כמה שעות
אנונימית
עדיף שתקחי אותו. אם את יכולה תלכי לשם ותחכי איזה שעה שעתיים לראות אם האמא מגיעה ואם לא אז תקחי אותו.
אם הוא באמת פחות משבוע אז הוא לא הולך טוב והעיניים שלו סגורות נכון?
אם את לוקחת אותו את צריכה לקנות פורמולה לחלב גורים מחנות חיות ולהאכיל אותו כל שעתיים (גם בלילות). תקחי לוטרינר שיגיד לך מה אפשר לשים לו נגד פרעושים או שעדיין אי אפשר, ואיך לשמור עליו שיהיה לו נעים. וכמו שאנונימית אמרה בגילאים האלה צריך לעזור להם להוציא צרכים אז תצטרכי לעשות גם את זה
אם הוא באמת פחות משבוע אז הוא לא הולך טוב והעיניים שלו סגורות נכון?
אם את לוקחת אותו את צריכה לקנות פורמולה לחלב גורים מחנות חיות ולהאכיל אותו כל שעתיים (גם בלילות). תקחי לוטרינר שיגיד לך מה אפשר לשים לו נגד פרעושים או שעדיין אי אפשר, ואיך לשמור עליו שיהיה לו נעים. וכמו שאנונימית אמרה בגילאים האלה צריך לעזור להם להוציא צרכים אז תצטרכי לעשות גם את זה
שואל השאלה:
אני לא יודעת אם זה בפוקס או לא ואני חוזרת לשם רק אחרי החגים אין שם מישהו שיביא לו אוכל אם צריך אתם חושבים שעדיף לסוע ולקחת אותו?
אני לא יודעת אם זה בפוקס או לא ואני חוזרת לשם רק אחרי החגים אין שם מישהו שיביא לו אוכל אם צריך אתם חושבים שעדיף לסוע ולקחת אותו?
השאלה אם זה פוקס ואמא שלו לא הייתה בזמן שהיית ב2 הפעמים האלה אבל חזרה מתי שלא היית, האימהות לא תמיד נמצאות הן הולכות לחפש אוכל
אנונימית
לדעתי אל תיגעי בו אבל אם את יכולה תביאי לו צלחת קטנה עם חלב. בהצלחה
באותו הנושא: