7 תשובות
תאכלי עוד משהו
זה רק נשנוש
מותר לאכול הכל רק לא להתמיד עם הדברים האלה
ואני מקווה שאכלת עוד משהו
שואל השאלה:
^ברור
אנונימית
שואל השאלה:
ציינתי רק את הממתקים
אנונימית
שואל השאלה:
הכוונה אם זה יהיה בסדר אם אני אנשנש עוד משהו מתוק חוץ מזה
אנונימית
מבחינת סוכר זה סבבה אבל זה אייס קפה שהכנת בבית או בחוץ? בחוץ אייס קפה מפוצץ בסוכר... ממליץ לך לנסות להכין בבית כל מיני מתוקים באופן בריא. וגם באופן כללי כל מה שתכיני לעצמך בבית את יכולה לשלוט על כמות הסוכר וזה הרבה יותר טוב
בהצלחה