6 תשובות
שואל השאלה:
אמא שלי אומרת חחח
אנונימי
לא קרה כלום
לכליות? מה קשור כליות

ממש לא נזק וממש לא נעליים
תאכל 400 חלבון ביום ועדיין לא יהיה נזק פשוט הגוף שלך יפסיק לספוג אץ החלבון העודף שהוא לא צריך וזה יהפוך לשומן חלבון וזה פשוט נוראי כי קשה לטבל בשומן חלבון
שואל השאלה:
אבל זה לא איזה נזק לכליות או משהו?
אנונימי
הכל בסדר
ברור שבסדר
זה מאוד קשה לאכול יותר מידי חלבון אל תדאג