18 תשובות
מה הקשר להיפרד? הגיוני שזוג ירצה לדעת אחד בשניה, היא מחפשת טיפים ולא ללכת על דרך קלה ולהיפרד.
אז מה, כל פעם שקשה לשמור על משהו אז בורחים? איזה תשובה שטותית.. ^^
אז מה, כל פעם שקשה לשמור על משהו אז בורחים? איזה תשובה שטותית.. ^^
אנונימית
לחשוב למה את בכלל עושה את זה. למה זה חשוב לך? מה המטרה שלך בטווח הארוך? לאן את חותרת עם השמירה?
ועם זאת אוסיף שהדחף לא שם סתם. כשאתה אוהב אדם אחר מובן שתרצה לגעת בו, לא מבחינת מינית דווקא אלא מגע יד, שילוב אצבעות, חיבוק או טפיחה על השכם. יש בזה דבר אינטימי ומקרב. אולי תנסו לפצות על החסר בצורה אינטימית אחרת בזוגיות (יותר פתיחות של לב ללב לדוגמא), כדי להרגיש את החוסר פחות, או פשוט לגעת כי זה לא ביג דיל ולא תפתח האדמה ותבלע את שניכם. טבעי לגעת, זה חלק מלהיות בן אדם.
ועם זאת אוסיף שהדחף לא שם סתם. כשאתה אוהב אדם אחר מובן שתרצה לגעת בו, לא מבחינת מינית דווקא אלא מגע יד, שילוב אצבעות, חיבוק או טפיחה על השכם. יש בזה דבר אינטימי ומקרב. אולי תנסו לפצות על החסר בצורה אינטימית אחרת בזוגיות (יותר פתיחות של לב ללב לדוגמא), כדי להרגיש את החוסר פחות, או פשוט לגעת כי זה לא ביג דיל ולא תפתח האדמה ותבלע את שניכם. טבעי לגעת, זה חלק מלהיות בן אדם.
^^^לא מכניסים ראש בריא למיטה חולה. למה לך להיכנס לניסיון כזה בתור אדם דתי וירא שמיים? מה זה נותן לך? תגדל קצת תגיע לגיל תתחיל לחפש מישהי בקדושה, בטהרה, כמו שצריך בלי מטענים מהעבר, ועוד ישמע בהרי יהודה ובחוצות ירושלים קול ששון וקול שמחה. מזל טוב.
^להפרד כי היא מרגישה אליו משיכה לא רק נפשית אלא פיזית? אם כבר לחגוג צריך. הידד, הם זוג צעיר נורמלי שמוצא אחד את השניה אטרקטיביים. זה דבר טוב.
לא להיות הרבה בקשר עד החתונה.
^^ מדברת כופרת שלא אפכת לה מהאיסור החמור של נידה, כל עוד זה מספק את היצרים, מבחינתה הכל טוב. "אז מה" שזאת עבירה חמרוה בתרוה של יהרב ואל יעבור, אם היא כופרת בה?
מאנשים כאלה^ את רוצה לקבל תשובות? אני מקוה שי לך מספיק דעת ותבונה שלא לרצות תשובות כאלה.
^^ מדברת כופרת שלא אפכת לה מהאיסור החמור של נידה, כל עוד זה מספק את היצרים, מבחינתה הכל טוב. "אז מה" שזאת עבירה חמרוה בתרוה של יהרב ואל יעבור, אם היא כופרת בה?
מאנשים כאלה^ את רוצה לקבל תשובות? אני מקוה שי לך מספיק דעת ותבונה שלא לרצות תשובות כאלה.
אנונימי
שואל השאלה:
אני ממש חושבת שצריך לשמור וזאת אחת המצוות שאני הכי מתחברת אליהן
אבל זה לא מונע ממני לרצות לגעת בו, כי בכל זאת זה טבעי
ואנחנו עוד לא ביחד, אנחנו אוהבים אחד את השניה אבל יש כמה דברים שמונעים ממני והקטע של השמירת נגיעה זה אחד מהם
אני ממש חושבת שצריך לשמור וזאת אחת המצוות שאני הכי מתחברת אליהן
אבל זה לא מונע ממני לרצות לגעת בו, כי בכל זאת זה טבעי
ואנחנו עוד לא ביחד, אנחנו אוהבים אחד את השניה אבל יש כמה דברים שמונעים ממני והקטע של השמירת נגיעה זה אחד מהם
אנונימית
שואל השאלה:
ותודה על התשובות!!!
ותודה על התשובות!!!
אנונימית
שואל השאלה:
אגב אני ממש אשמח לתשובה ממישהו שכן בזוגיות שומרת נגיעה
אגב אני ממש אשמח לתשובה ממישהו שכן בזוגיות שומרת נגיעה
אנונימית
^ מאמין שמעט כאלה, כי זה לא משהו שאמור להחזיק מעמד הרבה זמן, וזה נגד מה שפסקו הפסוקים של הדור. זה אנשים שהכניסו את עצמם לניסיון....
אנונימי
אל תפגשו הרבה תהיו בעיקר דרך הטלפון(ווצאפ שיחות וכו') ותקבעו להפגש איפשהו כל איזה שבועיים שלושה ובע"ה יהיה טוב
לי בינתיים זה הולך ממש אחלה ברוך השם
לי בינתיים זה הולך ממש אחלה ברוך השם
אנונימי
הנגיעה היא הבעיה הקטנה. אין אפוטרופוס לעריות. עצם הקשר ביניכם אסור מדאורייתא
לזכור שאתם שומרים את זה לגיל יותר מתאים
לזכור שהשיחה אותה שיחה והבילוי אותו בילוי גם בלי זה
לזכור שהשיחה אותה שיחה והבילוי אותו בילוי גם בלי זה
שואל השאלה:
למה זה אסור?^^
למה זה אסור?^^
אנונימית
^^^אם הם במקום פתוח עם אנשים אז אין חשש מהבחינה של יחוד ושמירת נגיעה הם פשוט ינסו להחזיק את עצמם בזמן של הפגישה ובע"ה הם יצליחו
טיפ: כשאחד מכם עצוב ורוצה חיבוק תתקשרו אחד לשנייה והשני (לא הזה שעצוב) ינסה לנחם את מי שעצוב והזה שעצוב בינתיים יחבק כרית או משהו (נניח בובה ענקית של דוב או לא יודע מה)
טיפ: כשאחד מכם עצוב ורוצה חיבוק תתקשרו אחד לשנייה והשני (לא הזה שעצוב) ינסה לנחם את מי שעצוב והזה שעצוב בינתיים יחבק כרית או משהו (נניח בובה ענקית של דוב או לא יודע מה)
אנונימי
מתפללים להשם שיעזור, ולשים גדרות
אני לא בזוגיות אבל אני דתייה ושומרת נגיעה
אני חושבת שאת צריכה לשים גבולות ולשמור על הלכות ייחוד
אני חושבת שאת צריכה לשים גבולות ולשמור על הלכות ייחוד
אם אתם צעירים - להיפרד.
אם לא, זאת כבר שאלה אחרת ואין לי את הכלים לענות על זה.
אם לא, זאת כבר שאלה אחרת ואין לי את הכלים לענות על זה.
בקלות, מבינים שאי אפשר.
את שומרת בין בשר לחלב, את מבינה שאחרי שאכלת עוף את לא יכולה לאכול עכשיו שלוש/שש שעות שוקולד. כמו זה, רק בשמירת נגיעה. כן, יש לך בן זוג. אבל תוכלו לגעת אחד בשנייה רק אחרי חתונה. וזהו.
את שומרת בין בשר לחלב, את מבינה שאחרי שאכלת עוף את לא יכולה לאכול עכשיו שלוש/שש שעות שוקולד. כמו זה, רק בשמירת נגיעה. כן, יש לך בן זוג. אבל תוכלו לגעת אחד בשנייה רק אחרי חתונה. וזהו.
באותו הנושא: