6 תשובות
אתה שנה ראשונה או שניה?
ומקום השירות שלך בטוח מלא באנשים יותר בוגרים ממך בהרבה אז לא
שואל השאלה:
זה לא מוזר בגיל הזה?
אנונימי
תמשיך בשביל הזכויות והמענק אם לא עשית שנתיים עדיין
שואל השאלה:
אני בשנה השנייה
אנונימי