9 תשובות
כנראה שלא אכלת מאוזן.. תחכי עוד קצת אין מה להיבהל
שואל השאלה:
אני אוכלת מאוזן, מקפידה על זה כי הייתי עם הפרעת אכילה ולא רוצה לחזור לזה
אני אוכלת מאוזן, מקפידה על זה כי הייתי עם הפרעת אכילה ולא רוצה לחזור לזה
אנונימית
לדעתי לא. חכי עוד קצת
^^אהה אז יכול להיות שבגלל ההפרעה עדיין ההורמונים לא הסתדרו.. אני מאז ההפרעה לא קיבלתי חצי שנה בערך..
שואל השאלה:
אני לרוב מאחרת או מקדימה ביומיים גג
ואין לי המון שינויים בחיים לאחרונה, חוץ מפרידה אבל הייתי במחזור מאז
וההפרעה נגמרה לפני הרבה זמן
אני לרוב מאחרת או מקדימה ביומיים גג
ואין לי המון שינויים בחיים לאחרונה, חוץ מפרידה אבל הייתי במחזור מאז
וההפרעה נגמרה לפני הרבה זמן
אנונימית
כל עוד את לא מקיימת יחסי מין אין לך מה להלחץ בעניין הריון אבל אחרי שבועיים מומלץ ללכת לבדוק את זה לדעתי
שואל השאלה:
הפעם האחרונה שקיימתי יחסי מין היה יומיים לפני שקיבלתי את המחזור האחרון לכן אני לא לחוצה
הפעם האחרונה שקיימתי יחסי מין היה יומיים לפני שקיבלתי את המחזור האחרון לכן אני לא לחוצה
אנונימית
והמחזור הזה היה רגיל?
שואל השאלה:
כן, אבל אין מה לדאוג קיבלתי היום, בזמן שאני ברומא, נפלא
כן, אבל אין מה לדאוג קיבלתי היום, בזמן שאני ברומא, נפלא
אנונימית
באותו הנושא: