11 תשובות
זה הדדי? אם לא אז סליחה חבר..
להתחיל איתה ?
אלל
אם אתה מרגיש שזה שווה את זה ואתה חושב שאפשר לפתח איתה מערכת יחסים בריאה, תומכת ואוהבת אז למה לא
לך על זה ,
תגיד לה איך אתה מרגיש :)

העיקר שאתה בטוח בעצמך ובטוח שזה הדדי.
להגיד לה את זה, תיהיה הכי כנה שבעולם איתה, תשתף אותה. מי יודע אולי היא גם בקטע שלך?
אין לך מה להפסיד אחי
אם זה לא הדדי נסה להכיר אותה יותר לעומק ושתהנו יותר, אחרי לא מעט זמן תציע ואם זה לא הדדי תמיד יהיה מישהי/מישהו אחר שישמח להיות איתך.
תראה לאן זה מתפתח, עם רגשות אי אפשר להתווכח
אם אתה מרגיש שזה הדדי, דבר איתה על זה
תראה זה קצת מורכב
לדעתי, אין לך מה להפסיד. תציע לה שתבלו יותר יחד אם כבר אתם החברים הכי טובים, נסה להכיר אותה יותר לעומק ואל תמהר עם זה, קח תזמן כי לדברים טובים לוקח זמן להתפתח
בהצלחה!
אמ אוי
לוותר
אל תנסה אפילו