11 תשובות
זו אות מחאה. היא מראה הזדהות עם הנשים של איראן העוברות דיכוי.
יש נשים שנהרגו באיראן כי הם הורידו את החיג'ב שלהם. אז אנשים עושים את זה כמחאה על זה, שכאילו הם לא יכולות לעשות מה שהם רוצות עם השיער שלהם אז המחאה זה כאילו לעשות מה שבא לך עם השיער שלך
שואל השאלה:
כן אבל מה הקשר ללהוריד את השיער לא אומרים להן באיראן להסתפר אומרים להם לכסות אותו
כן אבל מה הקשר ללהוריד את השיער לא אומרים להן באיראן להסתפר אומרים להם לכסות אותו
שואל השאלה:
אה תודה^
אה תודה^
הקטע זה שהם נרצחו בגלל שהראו את השיער שלהן אז המחאה זה להוריד את השיער והשאלה שלהן זה כאילו "עכשיו אנחנו שוות?"
מחאה
כי אם אין להן שיער אין מה לכסות,זו מחאה
מחאה
הזדהות עם הנשים שם
הזדהות מיותרת לדעתי, זה לא שיש להן יותר מדי אינטרנט שם לראות את זה ומה זה כבר משנה לשלטון של איראן שרוצח את נשים מכמה אמריקאיות או וואטאבר שעשו קרחת
אנונימית
יש מישהי שנהרגה בגלל ששיערה יצאה לה מהחיג'ב נראה לי ככה קוראים לזה אז הבנות שם עושות מחאה על זה