8 תשובות
עדיין דיסטנס אבל מופחת
שואל השאלה:
אין אבל להגיד שמאל ימין שמאל הקשב המפקדת דברים כאלה?
אנונימית
לי היו מפקדים שונים בקורס ובטירונות
כל אחד מהם שמר דיסטנס ורק בסוף היה סבבה
אבל בקורס ממש היה ערב מאורגן של שבירת דיסטנס
ב02 אין שמאל ימין ושיט כזה
שואל השאלה:
יש
אנונימית
שואל השאלה:
אני ב02 ויש
אנונימית
את כרגע בטירונות ויש לכם?
או מפקדים חרא
או שאתם ממש כושלים בללכת נורמלי ב2 טורים
בקורס תש שוברים אחרי הקורס
והדיסדנס הוא אותו דבר אולי אפילו גם יותר מעצבן כי מצפים מכם תלוי באיזה קורס זה