9 תשובות
מאוד מאוד
זה פוגע בטווח הארוך
זה פוגע בטווח הארוך
כן, זה מדרדר נפשית
אנונימי
להכחיש אולי כן
לא לבטא לפעמים נחוץ ממש
לא לבטא לפעמים נחוץ ממש
לפעמים כן ולפעמים לא
חד משמעית
שואל השאלה:
יש דרך להתמודד עם זה? להפסיק..?
יש דרך להתמודד עם זה? להפסיק..?
אנונימית
כן
שואל השאלה:
אנונימי הבנתי למה התכוונת
ולא אני לא לסבית התכוונתי בכללי
אנונימי הבנתי למה התכוונת
ולא אני לא לסבית התכוונתי בכללי
אנונימית
באותו הנושא: