7 תשובות
תחפש עבודה לגילים שלך ותעבוד אם הם לא מסכימים
אנונימי
נתחלק בכסף
כך שגם אתה חלק מענין הקניה
שואל השאלה:
^^
אני בת ואני אקנה את זה מהכסף בת מצווה שלי אני לא צריכה עבודה
תאמרי שיקנו לך לבת מצווה
אנונימי
שואל השאלה:
^ הבת מצווה שלי היתה לפני שנתיים
תעשי איתם הסכמים לגבי האפלקציות וזה גם לי זה קרה ואמא שלי בודקת לי את הטלפון גל לילה
גם זה בחירה שלך מכספך האישי.
אם לדוגמא תהיה לך סיסמב תספרי להם מה היא ותחפשי עוד אפלקציות
לאייפון.
ותסבירי להם שזה הכסף שלך ואת רוצה כי זה הכסף ליטרלי שלך שאת חסכת