6 תשובות
אני חושבת שהוא ךא עשה את זה מכוונה להרוס זה בגלל שהשופט היה מכור ולדעתי בגלל זה קיבל אדום כי הוא התעצבן על השופט שהוא לטובתם .
וגם איביץ קיבל אדום אז כנראה שהבעיה בשופט כי איביץ תמיד רגוע
אה לא יודעת מה זה אומר כרטיס אדום לא מבינה בכדורגל
שואל השאלה:
^ קיבל כרטיס אדום, רוב המשחק נהרס בגללו והוא עשה המון טעויות שעלו לנו ביוקר
אנונימית
הוא ואח שלו שני דבילים שלא מסוגלים לשלוט בעצמם
קיבל אדום בצדק