6 תשובות
אני חושבת שהוא ךא עשה את זה מכוונה להרוס זה בגלל שהשופט היה מכור ולדעתי בגלל זה קיבל אדום כי הוא התעצבן על השופט שהוא לטובתם .
וגם איביץ קיבל אדום אז כנראה שהבעיה בשופט כי איביץ תמיד רגוע
וגם איביץ קיבל אדום אז כנראה שהבעיה בשופט כי איביץ תמיד רגוע
אה לא יודעת מה זה אומר כרטיס אדום לא מבינה בכדורגל
שואל השאלה:
^ קיבל כרטיס אדום, רוב המשחק נהרס בגללו והוא עשה המון טעויות שעלו לנו ביוקר
^ קיבל כרטיס אדום, רוב המשחק נהרס בגללו והוא עשה המון טעויות שעלו לנו ביוקר
אנונימית
מה קרה
הוא ואח שלו שני דבילים שלא מסוגלים לשלוט בעצמם
קיבל אדום בצדק
באותו הנושא: