התחברות
הרשמה
היא עזבה אותי כי עיצבנתי אותה לשלוח לה הודעה את חשובה לי מאוד מה אומרים ?
2 בנובמבר 2022, 11:17
התאהבות
תשובה אחת
כן
princess_
באותו הנושא:
לשלוח הודעה אני מתגעגע אלייך היא עזבה אותי
היא עזבה אותי איך לגרום לה לחזור אליי התנצלתי כמובן כי עיצבנתי אותה וקניתי לה מתנה
לשלוח לה את מאוד חשובה לי היא עזבה אותי כי פגעתי בה
היא עזבה אותי כי פגעתי בה לשלוח גיפט קארד מקדונלדס 100 שכתוב אני מתגעגע מה אומרים ?
לשלוח הודעה כזאת לקראש שחתכה ממני כי עיצבנתי אותה פירוט למטה
היא עזבה אותי כי פגעתי בה לשלוח לה הודעה כזאת פירוט למטה היא חסרה לי ברמות
לשלוח לה מה איתך ? היא עזבה אותי
לשלוח לה מה איתך אם היא עזבה אותי
היא עזבה אותי לשלוח לה הודעה היא חסרה לי פירוט למטה
לשלוח לה מה איתך אם היא עזבה אותי ?
היא עזבה אותי לשלוח לה הודעה כזאת .אני מתלבט אם לשלוח לך הודעה .