7 תשובות
לא חושבת, ואם כן לא נראה לי שתמצאי אותם בסטיפס
כןן! :))
אורלי וגיא (שמאלנים ממש) רוצים לעזוב ובטח יש עוד כמוהם לא מעט
לא מיד.
אבל אם אני אראה שהמצב מחמיר אין סיכוי שאני אשאר פה.
גם לציונות שלי יש גבול, אני לא מוכן להיות חלק ממדינת טרור והלכה.
הלוואי
אבל אני עוד לא בגיל שאני יכולה פשוט לעזוב (בקרוב 16)
כן
לא הייתי אומר שאני שמאלני אבל אני רוצה לעבור אם המצב החברתי ימשיך ככה. עכשיו אני לא כל כך יכול אבל אם תהיה הזמנות אני אנסה
האמת שההורים שלי חשבו על לעזוב את הארץ אבל אני לא חושבת שזה יצא לפועל
האמת שזה יהיה נחמד לדעתי לגור בחול זה נשמע כיף