8 תשובות
זה 14 כי יש כמה שקלים שתמיד צריך לשלם כשמזמינים את הכרטיס ולא קונים במקום
אולי זה חדר וי איי פי או משהו כי אצלנו זה עולה יותר גם היום
הכרטיס עולה 10
אם את מזמינה דרך האינטרנט אז יש 4 שקל דמי קנייה או משהו כזה
כן משו כזה
זה 10 שקלים בבתי הקולנוע הפיזיים
אם זה דרך האינטרנט, יש 4 שקלים דמי הזמנה שמחוייבים לשלם
שואל השאלה:
אהה אוקיי תודה
4 זה העמלה להזמנה אינטרנטית
את משלמת 4 שקל יותר כי את מזמינה מהאינטרנט אם היית מגיע למקום עצמו זה 10