13 תשובות
להגיד למורה להגיד להם
לומר להם לבד תיקחי אותם לשיחה
ותאמרי להם שאת מרגישה רע ואת רוצה פסיכולוג
ותאמרי להם שאת מרגישה רע ואת רוצה פסיכולוג
שואל השאלה:
^^וואי מה זה לא
^^וואי מה זה לא
אנונימי
להגיד להם פשוט
שואל השאלה:
אני לא יכול באמת..
זה קשה לי להגיד להם את זה
אני לא יכול באמת..
זה קשה לי להגיד להם את זה
אנונימי
להגיד להם פשוט שאתה רוצה לדבר עם איש מקצוע
אין לי רעיון אבל כשאני אמרתי להורים שלי את זה זה נגמר לא טוב ולא יצא מזה שום פסיכולוגית
אנונימית
אני מבינה שזה קשה אבל זה יעשה לך רק טוב
להגיד להם פשו
תקח אחד מהם שיותר קרוב אלייך
ופשוט תגיד - "אני כבר תקופה מרגיש שאני לא מסוגל להתמודד עם הבעיות שלי לבד, אני מרגיש שאני קורס, וחייב עזרה חיצונית. זה כבר משתלט עליי... " אין מישהו שיהיה אדיש לכזה דבר..
ופשוט תגיד - "אני כבר תקופה מרגיש שאני לא מסוגל להתמודד עם הבעיות שלי לבד, אני מרגיש שאני קורס, וחייב עזרה חיצונית. זה כבר משתלט עליי... " אין מישהו שיהיה אדיש לכזה דבר..
שואל השאלה:
טוב עזבו פשוט אמרתי להם חחח
טוב עזבו פשוט אמרתי להם חחח
אנונימי
חח אני בוכה
מה קרה? לי ההורים שניהם קשורים בתחום הנפש בדרך כזו או אחרת.. אז אין שום מחסומים בנושאים האלו. אז אין לי מה להציע לך כי לא נתקלתי בסיטואציה הזו בחיים שלי. xd
באותו הנושא: