7 תשובות
לצערי, יש לי כיתה עם גזענות לג'ינג'ים.
אבל אני דווקא חושבת שהם מגניבים ^j^
כןכןכןכןכןכןכן! לי! ג'ינג'ים הם מושלמים עם נמשים חמודולים כאלו נושנושים! (חולשה ענקית שלי חח) והכי כיף זה שגם יש לי ממש מעט ג'ינג'י בשיער (טיבעי)
חח הם חמודים..
הילדה שהתמזמזתי איתה ראשונה הייתה ג׳ינג׳ית
סקסית אש:)
נמנמ הצבע שיער שלי זה חום ג'ינג'י xddddd
אויי כול כך ובגלל זה צבעתי!><
אוי
לא.
o____________________________________________________________o
אנונימי